12 трав. 2013 р.

Фаворитка




Часто кажуть , що чим красивіша жінка, тим більше пліткують про неї. Отож ми трішки розвієм таємницю найпрекраснішої особи Інституту Філології 2012-2013, щоб не дати злим язикам волю, а доказати: краса – це сяйво, яке йде, перш за все, від внутрішньої краси й обвиває жінку чимось більш особливим, ніж макіяж, роблячи її по-янгольськи милою та по-королівськи величною.

Отож, вітаймо на сторінках нашої газети студентку 3 курсу спеціальності «Мова гінді та література» Олександру Тонконог – Царівну Інституту Філології 2012 року й Міс Глядацьких Симпатій КНУ 2013, яка з радістю погодилась відповісти на 7 наших питань. «7» все-таки магічне число, а Олександра – наша казкова царівна.



1. Участь в таких конкурсах, як Міс Університету – велика відповідальність. Більше того, подібні конкурси потребують від людини неабиякої впевненості в собі й дисципліни. Адже уміння показати себе вимагає терпіння, навичок, тренувань. Я чула, ти займалась балетом, музикою… Одним словом, - отримала освіту справжньої юної леді. Можеш розказати більше, про те, що саме потрібно при підготовці до конкурсів краси й які саме уміння, що допомогли тобі при цьому.



Беззаперечно, участь у конкурсах краси це велика відповідальність та шалений ризик. Нажаль, в наш час важко зрозуміти за яким критерієм журі обирає найкращу дівчину! Будьте уважні, я сказала саме найкращу, а не найкрасивішу! Я вважаю, що всі конкурси краси занадто суб'єктивні. Кожна дівчина гарна по-своєму, в кожній є своя родзинка, кожна з них - індивідуальність! В наш час не існує чіткого еталону краси. Це може бути спокуслива брюнетка, чи запальна блондинка. Одна матиме зріст 1,77 см, інша 1,65 см. І кожен знайде ту, яка йому більш до вподоби. Нажаль, саме це і руйнує всі сподівання конкурсанток на перемогу. З власного досвіду можу сказати, що були конкурси де обирали переможницю дивлячись лише на обличчя та фігуру, а були конкурси де враховували талант, вміння тримати себе на сцені, як кажуть професіонали  - "працювати" на публіку. На мою думку, останній вид конкурсу є більш об'єктивним.

Що стосується навичок і вмінь які я отримала в дитинстві завдяки наполегливості своєї мами, то це найкращий подарунок життя. Те що я відчуваю ритм, гарно володію своїм тілом, вмію тримати себе достойно на людях - все це неодноразово допомагало мені не тільки на конкурсах, а й в житті. Я вдячна своїй родині за те, якою людиною я є тепер.



2. Ти здобула приз глядацьких симпатій. Яка ж вона на смак – популярність? Чи відчуваєш себе популярною і, взагалі, який зміст вкладаєш у це слово?



Можу сказати лише одне - Я пишаюся собою!:)

Як я вже казала раніше, оцінка краси є дуже суб'єктивною. Авжеж, коли я йшла на цей конкурс, я сподівалась на остаточну перемогу. Але отримавши Титул - Місс Глядацьких Симпатій, я не залишилася розчарованою!:) Я співаю та граю в театрі з дитинства. Я не модель! Я - акторка! І головною нагородою для мене є серця глядачів. Коли я на сцені, неважливо чи то конкурс краси, чи спів, чи гра у виставі - я артист. А значить я слуга глядачів. І єдиною моєю ціллю є зачепити серце кожного з них, не залишити їх байдужими, донести до них те, ким я є насправді. На конкурсі Королева Університету мені це вдалося. Я в жодному разі не програла! До конкурсу я була готова на всі 100%, як в плані організаційному, так і моральному. Я рада, що глядачі оцінили мої намагання. Я виглядала достойно, а те що мене не обрали судді це ще нічого не значить. Від конкурсу я отримала все, що хотіла! Мій титул дав мені поштовх не опускати руки і твердо йти до своєї мрії. До Великої Сцени!



3. Розкажи, будь ласка, про дух, що панує на таких конкурсах. Чи знайшла ти нових подруг, як дівчата ставляться один до одного? Як ти вважаєш, чи потрібно брати участь в таких конкурсах і які висновки ти зробила після конкурсу, чого він тебе навчив?



Кожна подія в житті людини це урок! Конкурс Королева Університету - не виняток. Більше того, за форматом він трішки відрізнявся від інших конкурсів. Завдяки конкурсу я подивилася на себе зі сторони. Зробила деякі висновки, але тішить те, що великі зміни мені не потрібні. Скажімо так, чомусь новому я не навчилась, зате ще раз побачила яка я є насправді, як сприймають мене оточуючі. Кожну конкурсантку я розглядала з точки зору індивідуальності, а не як суперницю. Аналізувала свої вчинки та інших. Можу сказати лише одне: ніколи не йдуть до перемоги "по трупах", ламайте "стіни" на своєму шляху, а не людей!           

           

4. Нам всім надзвичайно повезло жити саме в цей час. В арсеналі краси кожної є ціла торба косметики, купа різноманітних процедур: від райських шоколадних ванн до менш приємного голковколювання, які тепер доступні не тільки клеопатрам й носіям древньої китайської медицини. А які в тебе секрети краси?Можливо, поділишся деякими з них. Що ти розумієш як «природню» красу й на що готова піти для досягнення ідеалів. Цікаво було б знати, як ти, дівчина з прекрасною фігурою, ставишся до еталону 90-60-90, вважаєш цей шаблон застарілим чи таким, який ніколи не вийде з моди?



В мене є лише один секрет краси - залишатися собою і бути оптимісткою!:) Кожна людина мріє про те, чого в неї немає, особливо це стосується дівчат, коли мова йде про зовнішність. Бережіть і підтримуєте те, що дала Вам природа. Справжня жінка повинна вміти показати свої виграшні сторони і приховати недоліки! Займайтись спортом краще, ніж лягти під ніж пластичного хірурга. І до всього можна себе налаштувати, все це психологія. Треба працювати над собою, а радикальні методи можуть одного дня скалічити вам життя... Найпотужніша зброя краси - посмішка!:) Від чистого серця і з блиском в очах!:)

До еталону 90-60-90 відношусь опосередковано... Я вважаю, що гнатися за ідеалами та еталонами безглуздо. Все це швидкоплинне. Завтра прийде новий кутюр'є і скаже: "Високі стрункі моделі вже не в моді, нам потрібні дівчата з пишними формами"

Все може бути. Не треба ні за чим гнатися. Еталон як і мода. "Мода проходить, а стиль залишається", - Коко Шанель.        



5. «Духи - це невидимий, але зате незабутній, неперевершений модний аксесуар. Він оповіщає про появу жінки і продовжує нагадувати про неї, коли вона пішла». Не боючись банально цитувати Коко Шанель, хотіла б поцікавитись, яким ароматам надає перевагу справжня царівна . Існує думка, що справжня леді повинна мати один парфум – свою візитну картку. Хоча, багато молодих жінок спростовують цей міф, чергуючи пряні й квіткові запахи за настроєм. Як ти ставишся до цього?



 Я також постійно змінюю парфум. Я людина настрою! Я змінююсь тоді, коли цього хоче моя душа. Я часто змінюю зачіски. Одного дня кардинально змінила колір волосся. Якщо подивитися на мій одяг, то він також дуже різний: і за кольором, і за фактурою. Так і парфуми: сьогодні може бути квітковий аромат Chanel "Chance", а завтра солодкий Carolina Herrera "VIP 2012".         



6. Не забуваймо й про наш інститут. Філолог – це не професія, це ціле світобачення, коли ти в томах безкінечних слів бачиш акварельні пейзажі, чуєш симфонії. Чи відчуваєш ти, що правильно обрала свою дорогу й якою, на твою думку, повинна бути справжня дівчина-філолог?



Філолог - витончена та багатогранна натура. А бути філологом це справжнє мистецтво! Адже не так вже і просто поєднувати розум, красу і працьовитість! Саме це дає мені можливість розкрити себе. Я творча особистість і потребую самовираження. Більш того, Я - індолог, вивчаю мову та культуру Індії. Ця неповторна країна уособлює в собі "єдність у різноманітності", навіть непоєднувані явища, в цій країні, існують гармонійно. Індійське кіно відрізняється своїм неповторним колоритом, музикою і танцями, в той час як релігійне життя індусів вимагає контролю над своїми емоціями для пізнання Істини! В цій різноманітності індійського життя я знайшла відображення багатогранності своєї душі.

Все в цьому житті не просто так, як і те, чому я опинилася в інституті філології ще й на такій спеціальності. Авжеж, я не знаю, що там далі за горизонтом, але можливо якщо я тут, то це для чогось потрібно. Принаймні навчатися в Інституті Філології мені подобається!

Мені здається, що дівчина і філологія -  невід'ємні одна від одної речі. Тому що дівчата - такі творчі! А слово - один з проявів творчості! Ще дівчата дуже цілеспрямовані та працьовиті, а це вкрай необхідні риси характеру для справжнього філолога!

Але я в жодному разі не хочу дискредитувати хлопців!!! Просто, напевно, так історично склалося, що в Інституті Філології так багато дівчат...    



7.Краса вимагає жертв ... Насамкінець, хочеться запитати й про особисте життя. Хто ж жертва твоєї краси?



Мій дім - моя фортеця! І загалом, я не виношу свої таємні почуття. Але зараз мені нема чого розповідати з цього приводу. Так, в мене є людина, яка піклується про мене, кохає і підтримує мене у важкі хвилини. Але забігати наперед не люблю, тому не можу сказати наскільки все це серйозно.

Єдине, що мене хвилює на даному етапі мого життя - це навчання та кар'єра. Зараз я вкладаю всі свої сили на здійснення своєї мрії, тому якось, немає часу звертати увагу на довгу чергу шанувальників. Але я точно знаю, якщо на цьому світі є людина, яка дана мені долею, вона обов'язково буде зі мною!:)

Треба лише бути щасливою людиною тут і зараз, не дивлячись на обставини! Ніхто, крім вас не зробить Вас щасливими! Бажаю Всім успіху та перемог!:)    



Дякуємо Олександрі за її відповіді, які надихають нас, дівчат, на нові звершення.



Пам’ятаймо: не краса робить жінку щасливою, а щастя діє на жінку, як весняне проміння на проростаючі квітки. Тож, розцвітайте!





Іваночко Ксенія

Фотограф: Аліна Літая

Немає коментарів:

Дописати коментар