24 лют. 2013 р.


По секрету із Соломією Вітвіцькою        

Чарівна посмішка, блиск в очах, неймовірна харизма, простота, поєднана із шиком, – так можна сказати про Соломію Вітвіцьку… Поглядом на життя, спогадами про цікаві моменти нещодавно поділилася з нами відома телеведуча. Про все це читайте далі!


Початок
Відомо, що своє перше  інтерв*ю Ви взяли на радіо "Промінь" у 1998 році. Розкажіть, як це було?
Насправді моє перше інтерв*ю було зі співачкою Русланою, коли вона із Сашком Ксенофонтовим працювала у Львові. Тоді я ще навчалася в  школі. Одного разу прийшла на студію радіо «Люкс» і  зустрілася там  із співачкою. Згодом це інтерв*ю я справді змогла оприлюднити на радіо «Промінь», оскільки розмову записувала на диктофон. Спілкування було дуже живим.
Ви навчалися не тільки у Львівському університеті, але і в Німеччині. Скажіть, де все ж таки освіта краща?
Підходи різні. В Україні найскладніший етап навчання – це вступ. А от у Німеччині це набагато легше зробити, оскільки вступити може будь-хто. Надсилаєш документи хоч у десять навчальних закладів. Та закінчують вуз не всі, а близько половини, бо є етапи, коли потрібно скласти всі іспити. Навчатися важливо впродовж усього року, слід накопичувати усілякі бали. Якщо не маєш необхідної кількості оцінок, тебе відрахують. Проте можна продовжувати навчання, брати додаткові семестри, змінювати  факультет тощо.
Журналістом може бути лише та людина, яка отримала відповідну освіту, чи не тільки?
Журналістом може бути людина будь-якої професії. Тут головне не фах, а талант.  Це -  моя думка.

ТСН Особливе
Що найважливіше у Вашій професії?
Найважливіше мати самоцензуру, але бути сміливим та щирим; мати бажання завжди знати більше за інших, шукати істину. Звичайно, потрібно вміти спілкуватися з людьми, чути їх і, однозначно, бути не схожим на інших. Необхідно експериментувати,  шукати себе.
Кожного дня ТСН Особливе радує тисячі глядачів новими історіями із зіркового життя. Сьогодні це одна із найпопулярніших телепередач. Пригадайте перший ефір. Як було починати?  
Було трохи страшно підвести. Адже трактів (телевізійних тренувань) було зовсім мало. Я боялася повернутись не на ту камеру чи помилитись у тексті. Хоча, буває, і досі можу обмовитись….завжди через це прикро.
Наталка Пісня щопонеділка знайомить українських телеглядачів із відомими артистами світу. А в кого б Ви хотіли особисто взяти інтерв*ю? Чи такої мрії-задуму не існує?
Моя улюблена актриса - Моніка Белуччі. Мабуть, з нею я б хотіла поспілкуватися. Така загадкова й красива жінка…Цікаво, чи вона така ж і в особистому спілкуванні.

Кохання
До Дня всіх закоханих ТСН Особливе ретельно готується. А що для Вас означає День Святого Валентина? Яке місце свято займає у Вашому житті?
Я думаю, це - зайва можливість потішити кохану людину. Ті, хто кажуть, що не святкують, – просто ліниві і знайшли зайвий привід не заморочуватися або просто не мають кого привітати. Робити чудеса зажди варто. І хоча всі нарікають, що це лише комерційне свято, та я все ж таки думаю:  можна привітати і квітами  або кавою у ліжко. Головне, з поцілунком та теплими словами. Мені присвятили вірш, і це було дуже романтично.
Чи пам*ятаєте Ви своє перше кохання?
Ой, якщо зовсім про кохання… Їх було відразу двоє. Це два хлопчики - сусіди моєї бабусі в Бродах. Там ми з братом проводили літні канікули. Ми всі постійно спілкувалися і розважалися теж разом. І от якось  вони обидва мені зізналися в коханні -) Це виглядало більше кумедно, аніж романтично. Але все ж було… Пам*ятаю дуже добре те зізнання. Була зворушена, адже парубки дружили. Усвідомлювати їхню симпатію було однозначно приємно.

Подорожі
Ви багато подорожуєте? У яку країну  закохані?
Рим. Я чомусь саме Рим називаю найромантичнішим містом для закоханих. А от серце моє належить-таки Німеччині. Нюрнберг називаю рідним. Досі знаю усі вулички і люблю туди повертатися. От, щоправда, на Різдво ніяк не виходить… А там такий особливий цей період. 
Яку країну можна по праву назвати «країною закоханих»?
 Коли я вперше побувала за кордоном, а саме в Угорщині, мені чомусь здалося, що в Будапешті усі ходять тільки парами. Чомусь звернула на це увагу. Уже не була там багато років і не знаю, чи погодилась би нині з такою думкою. Але зараз асоціації залишаються такими.

Особистість
Соломія на телеекрані і Соломія вдома – це дві різні людини чи все ж таки ні?
Ну, мабуть, таки не зовсім різні. Просто екран додає мені 10 років та 10 кіло – відповідно в житті мене рідко впізнають. Це мені на руку. А от характер, мабуть, у мене такий же. Я ж не актриса, не намагаюся зіграти певну роль. У студії я така ж, як і в побуті. Просто ще й з макіяжем та гарною зачіскою. Але так само посміхаюся чи переживаю за героїв наших сюжетів.
Кожен артист має свою родзинку: Катя Осадча – шляпку, Славко Вакарчук – шарф, Вєрка Сердючка постійно ходить зі своєю «мамою» і має яскраву зірку. Чи потрібно, на Вашу думку, виділятися серед українських celebrities?
У мене завжди широка посмішка. Я навіть коли бачу свої світлини, де не посміхаюсь, чомусь собі не подобаюсь. Хоча не певна, що це - рідкісний аксесуар-)


Усю Україну облетіла звістка, що Ви припали до душі відомому французькому дизайнеру Роману Баянду. Він назвав Вас своєю музою. Як Ви ставитесь до цього?
Мені однозначно приємно.  Несподівано. Сам Роман - жартівник. У нас завжди є про що поговорити. Я йому розповідаю про Україну, а він створює мені новий образ. Тому наразі від цього у мене лише позитивні емоції!
У дитинстві Ви займалися акробатикою та бальними танцями. Сьогодні Ви захоплюєтеся верховою їздою та лижним спортом. Чи погодилися б Ви взяти участь у якомусь реаліті-шоу, подібному, наприклад, до «Останнього героя», або в танцювальному шоу, схожому на «Танці з зірками»?
Однозначно б погодилася!!! Принаймні, це - спортивні й рухливі шоу. І це, мабуть, єдині реаліті, куди  мене взагалі могло б занести.
У дитинстві Ви не любили власне ім*я і називали себе Танею. Чому через стільки років, коли вже стали відомою телеведучою,  не обрали собі сценічний псевдонім?
Бо нині моє ім*я – це вже візитна картка -))) Це -  уже своєрідний бренд. Тим паче, що я вже давно тільки позитивні відгуки чую про ім*я Соломія. Та й запам*ятовується добре,  краще за будь-який псевдонім.
Яку передачу, крім ТСН Особливе, Ви погодилися б вести?
Складно сказати. Коли будуть пропозиції, буду думати. Наразі я ще молода ведуча, тому працюю на вдосконалення. А от розширення горизонтів прийде…..але трохи згодом.
Якій музиці надаєте перевагу? Хто з української естради, на Вашу думку, гідно представляє нашу країну?
Люблю українську музику,  джаз. З вітчизняних виконавців, звичайно ж, молодці «Океан Ельзи». Ще й земляки. «От Вінта» -  веселі парубки. З Альошею товаришую -)
Знаменитим бути складно, легко чи просто приємно?
Складно. Треба постійно бути в тонусі, зажди бути готовим, що тебе впізнають, сфотографують, про щось розпитають. Тут марно приховувати особисте, бо тоді воно стане ще цікавішим. Зокрема кореспондентам ТСН Особливе. От  тоді справді складно буде уникнути уваги преси -)
Яких правил  Ви порадили б дотримуватися  студентам?
Вчитися, розвиватися. І розважатися. Оскільки це найкращий час для того, щоб остаточно зрозуміти, чи правильний вибір у житті ви зробили  і куди рухатися далі. Але варто  не соромитись працювати. Отримувати практичні знання – це дуже важливо.

Олена Худенко

Немає коментарів:

Дописати коментар