24 лют. 2013 р.


Марина Головньова:

«Шоколад ні до чого, коли по-справжньому солодко»



«После игры 99% сообщений Марины Головнёвой: «Привет, скинь фотки с игры». На мою думку, саме так варто почати розповідь про Марину. Невгамовна, весела та старанна студентка 3 курсу спеціальності «Фольклористика» змусила всіх марити лише одним: «Хочу фотосесію від Марини Головньової»! Не вірите? Шкода, адже це – щира правда. Завітайте хоча б до її групи в одній із соціальних мереж (http://vkontakte.ru/m.g.photo). Яскраві, життєрадісні та глибокі фото Вас переконають, що ця дівчина по-справжньому талановита! Жоден захід не може пройти повз Марину. Її роботи прикрашають студентські сторінки «Вісника», «Абзацу», «Non Stopу», «Лови Моменту». Тож, шановні читачі, Вашій увазі пропонуємо цікаве інтерв’ю з молодим та надзвичайно талановитим фотографом Мариною Головньовою!




Я живу і радію життю.

У дитинстві «деревья выше, трава зеленее, небо синее»!

Якісна музика – це та, що здатна викликати щирі почуття, думки та спогади.

Коли я бачу море, я щаслива по-справжньому.

Зелені очі? Твої зелені очі так дивляться на мене!

Чашка чаю без цукру.

Два роки тому я не могла і уявити своє життя таким, яким воно є зараз!

Я завжди покладаюся на себе.

Сміятися над собою  треба завжди знайти сили.

Думати – існувати.

Писати мемуари не збираюся.

У кожного із нас є більше, ніж 75% води!

Дівоча сумочка не буває легкою.

Shopping – редко, но метко!

Ідеал не існує.

Мама завжди за мене хвилюється.

Гумор допомагає навіть у найважчих життєвих ситуаціях.

«Шахтар» - чемпіон!!!=)

«Типичный» Маріуполь.

«Мне нравится», коли люди щирі зі мною.

Квентін Тарантіно – геніальний режисер (зі своїм уявленням анатомії людини).

Годинник – найкращий аксесуар. Він завжди зі мною.

Туфлі без підборів.

Харизма – найпривабливіше, що може бути в людині.

Старість не приходить до тих, хто молодий душею.

Цитата. «Но из тех, кто не пишет мне писем, ты не пишешь всегда лучше всех»!

Ніч приходить і примушує замислюватися над життям.

Шоколад ні до чого, коли по-справжньому солодко.

Перемагати в житті – значить перемагати над собою.

Мріяти. Потрібно не мріяти, а діяти.

Щастя не має сенсу, якщо його нема з ким розділити.

Найщасливіший день ще попереду.

Фотоапарат зберігає найцікавіші та найважливіші моменти життя.

Фотограф – це мій діагноз.



Худенко Олена

Немає коментарів:

Дописати коментар