24 лют. 2013 р.


Оксана Березяк: «Не будь копією іншого!»

Голова Студентського Профбюро Інституту філології поділилася з редколегією «Абзацу» планами на майбутнє, роботою в колективі, цікавими фактами зі свого особистого життя!

Усі ми родом з дитинства…
 У дитинстві батьки легко могли реалізувати всі твої мрії. Такі, наприклад, як дівчаче Lego та рюкзачок-мишка=).

Улюблена книга
"Маленький принц" Антуана де Сент-Екзюпері. Щоразу помічаю щось нове, коли перечитую. Вважаю, що такі книги універсальні: у дитинстві сприймається як казка, пізніше як історія людини та її місце в суспільстві..

Три звичних слова
'Спортсменка, активистка и просто красавица' :) Найвлучніше охарактеризувала б мене пісня 'It's my life' Bon Jovi!


Улюблені квіти?
Весняні. Я народилася на початку весни. Тоді, коли пробуджується природа,коли все цвіте,  коли настрій покращується, тому обожнюю саме їх. Троянди, польові ромашки та волошки, орхідеї на підвіконні, чорнобривці на клумбах квітучої України також не залишаються поза моєю увагою.

Ти народжений оригіналом ! Не будь копією іншого!
 Порівняти себе з кимось складно. Про це краще запитати моїх друзів та близьких. Мені не подобаються люди-хамелеони. Ніколи не знаєш, що від них очікувати та чи можна їм довіряти. У кожній людині перш за все ціную порядність, вірність собі, уміння співпереживати і любити.

Що повинна обов’язково зробити людина до 20 років?
Запитання актуальне. Мені майже 20, і … важко відповісти. Закінчити школу, вступити до омріяного ВУЗу. Загалом, робити все для досягнення поставлених цілей.

Інститут філології
Вважаю, що в кращому ВУЗі країни я зможу здобути необхідні навички та знання.

Профбюро
Профбюро ІФ - це пошуки до самореалізації, втілення ідей, бажання щось змінити... Я вже давно займаюся соціальними проектами. Завжди мала активну життєву позицію. Так було в гімназії, а тепер - і в стінах навчального закладу. Я не готова з’являтися в інститут лише на пари. Зараз я приходжу по знання, досвід, до друзів, з бажанням покращувати те, що оточує, створювати щось нове і дійсно класне:) Можна сказати: «О! Це -  МОЄ!»
Ця робота - цікава. Я спілкуюсь зі студентами, викладачами, представниками різних організацій і установ. Водночас, це -  велика відповідальність. Найлегше робити те, що подобається, що любиш. І обов’язково потрібно  любити те, що робиш. Просте не буває цікавим. Коли берешся за якусь справу, необхідно добре уявляти кінцевий результат, ураховувати всі аспекти, розрахувати свої сили, розподілити обов’язки …..і братися до справи. А сили з’являються в процесі роботи. Дорогу здолає той, хто йде!
Заохочувати студентів до пропозицій від Профбюро ІФ не доводиться, оскільки завжди діємо в їх інтересах. Ми проводимо акції 'Я люблю ІФ'; активізували шефську роботу з дитячим будинком міста Біла Церква; започаткували конкурс 'Містер ІФ'; проводимо поїздки містами України; створили театральну студію. Також налагодили партнерські стосунки з дельфінарієм «Немо», Київським планетарієм"Атмасфера" та багатьма іншими. У своїй роботі намагаюсь поєднувати здобутки попередників, свій досвід, ініціативу колег. Крім того намагаюся вносити щось нове. Планів і задумів у Профбюро ІФ багато. Зараз будемо розпочинати підготовку до конкурсу «Царівна ІФ 2013». Тому запрошуємо талановитих красунь нашого інституту на кастинг.

Я завжди ставлю перед собою близькі та далекі цілі
Кожна сучасна бізнес-леді повинна володіти кількома мовами, бути життєрадісною, у хорошій фізичній формі, постійно навчатися, самовдосконалюватися та ніколи не забувати, що перш за все вона - леді.
Щоб встигнути все зробити і не забути головного, я занотовую свої плани та справи на день, тиждень,місяць. Це допомагає раціонально розподілити час на навчання, роботу, відпочинок та організацію різноманітних проектів.
Створити міцну родину і затишну оселю, виховувати хороших діток, реалізуватися професійно, разом з найдорожчими людьми подорожувати різними країнами світу – ось мої плани! Вважаю, що людина - режисер власного успіху.
  
Олена Худенко


Немає коментарів:

Дописати коментар