8 бер. 2013 р.


НАЙНІЖНІШІ СЛОВА ДЛЯ РІДНИХ
НАШОМУ СЕРЦЮ ЖІНОК…


Привіт, мамусь!
Пишу тобі я з поїзду. Так, і не посміхайся ти там! Я і сама знаю, що ми тільки-но розмовляли з тобою по телефону J Але не можу втриматись!
Поїзд «Київ – Сімферополь». У Дніпропетровську буду вже через 3 години. Але знай, що моє серце лине, виривається, б’ється до тебе вже з того дня, коли ти мене привезла до гуртожитку…
Я так пишаюся тобою, мам! Ти – моя незгасна зірка: ведеш мене, як човен до кращої долі.
Ти – мій герой, моя Жанна д’Арк, Єва Браун, Маргарет Тетчер вкупі! Мамусь, ти - моє сонечко, ти – мій ранок, ти – все моє життя!
Хоч ми далеко одна від одної, мій ранок розпочинається з тобою! І хоч я ненавиджу свій надокучливий телефон, але чути від тебе «Прокидайся, сонечко! Вже 6.05» - це найвеличніша благодать мого серця!
І звідки в тебе стільки порад, стільки думок ? Без тебе я б давно впала, опустила руки…Все, що в мене є, всі мої досягнення – все це тільки твоя заслуга!
Ти віриш в мене завжди, і твоя віра, як ангельські крила, підіймають мене все вище!
Дякую тобі за те, що ти завжди поруч! З 8 березня, мамусь! Посміхайся завжди, як зараз! Знай, моє серце тільки з тобою!
Твоя Стася..




     Стоячи перед дзеркалом рано-вранці, ти наводиш красу: накладаєш макіяж, розчісуєш волосся. Раптом, підмальовуючи губи ти бачиш в дзеркалі добре знайому людину. Ось її овал лиця, ось брови, ось цей погляд, в якому і теплота, і строгість. І крізь непомітний шар тонального крему, дуже помітно й виразно бачиш ту, яка є початком тебе.
      Мами. Ви, тільки ви, і є тими справжніми жінками. Тими, в честь кого можна вічно писати оди і усмішки яких пробиваються крізь вічність. Лише мами мають те тепло в очах, те розуміння в голосі, яке робить їх більше, ніж просто людьми. Ви наші вічні янголи,  які піднімають нас своїм невидимим світлом, ви ластівки, які обіймають нас своїми ніжними повітряними крильми.       
       Ви та любов, яка дає нам сили прокидатися ранком, йти вперед, і обертатись назад тільки з великою вдячністю. Ви той голос, який потрібно чути в телефоні, коли голоси в голові спантеличують. Ви та сила, яка керує нами, ненав’язливо направляючи своєю м’якою рукою.
І ось, закінчивши ранкову сесію мейк-апу, поспішаючи в рідний інститут, не забудь набрати ту, якій завдячуєш всім.
                                                                                                                                                                             Іваночко Ксенія





         Неідеальній
Моя мама не англійська королева Єлизавета, що одружилася з Англією. Але вона вийшла заміж за мого тата. Так з’явилася на світ я.
Моя мама не Анджеліна Джолі, яка опікується голодними дітьми Африки. Але вона піклується про мене. 

Моя мама не Олена Франчук, що бореться зі СНІДом. Але вона бореться з моїми дивними комплексами.
Моя мама не Анна Ярославна, яка вивезла Реймське Євангеліє у Францію. Але вона дала Біблію мені в руки. 
Неідеальна, чи не так? Але нехай той, хто знає досконалих людей, першим кине камінь у мою спину. І коли мене запитають, ким працює моя матір, я з гордістю відповім: «Найкращою мамою у світі!» А як ви знаєте, найкращим і найріднішим завжди хочеться робити приємне. Тож з восьмим березня, моя люба! 

Анастасія Кучеренко





         Неоціненним скарбом для кожного з нас є рідні близькі люди. Завдяки їм ми не відчуваємо себе самотніми , вони вносять у наше життя той особливий  незамінний шматочок щастя. І хоч інколи ми не можемо бачити їх так часто,як би того хотіли, їх присутність відчувається у наших серцях…
         Мої вітання адресуються одній чудовій людині,чиє місце у моєму житті досить вагоме попри сотні тисяч кілометрів,що нас розділяють, і значну різницю в часі. Ми бачимось дуже рідко,спілкуємось здебільшого в соціальних мережах ,але це зовсім не заважає  їй бути для мене прикладом і авторитетом. Мова йде про мою старшу сестричку і найкращу подругу водночас.
         З приходом весни оживає природа, все навкруги набуває зовсім іншого вигляду і значення. Якось по-іншому сприймаються такі ще вчора буденні речі.
         Пам’ятаєш, ти завжди говорила мені,що  все можливо,варто лиш захотіти ,мрії збуваються,варто лиш повірити. Ці слова стали для мене життєвим кредом і суттєво змінили мій світ. Інночко,дякую тобі за все і просто за те,що ти є. Вітаю Тебе з 8 березня і хочу загадати декілька бажань. Перш за все ,я бажаю ,щоб ця весна була для тебе особливою і,як ніколи, щасливою. Нехай сонце дарує своє несміливе тепло саме для тебе і промінням крізь шибки навідується щоранку ,аби наповнити кожен день світлом та відчуттям затишку. Ще досить холодний вітер доносить аромат весни і квітів з легким відтінком радості . Кожен твій день буде наповнений гарним настроєм,радісними подіями і теплими усмішками хороших людей. Хай успіх і удача супроводжують в усьому, а фортуна, час від часу, робить приємні сюрпризи. Будь завжди чарівною,коханою і радісною,а маленькі дива тим часом робитимуть твої будні казкою. З 8 березня,сестричко!
      
Анна Мосюженко



Немає коментарів:

Дописати коментар