30 груд. 2011 р.

Яніна Дияк: «В цьому конкурсі можливо все!»

Будь-який поворот подій був реальним на Всеукраїнському студентському поетичному конкурсі «Турнір поетів», організованому сайтом «Лови момент». Кожен з учасників мав шанс на перемогу, і цьому яскравим прикладом є студентка нашого інституту Яніна Дияк. Вона залюбки поділилася зі мною історією свого шляху до перемоги.
Як ти дізналася про Турнір? Чи брала участь ще в якихось конкурсах?
Про конкурс дізналась ще в минулому році, коли переможець першого «Турніру поетів» Олена Герасим’юк (Загорка Лємпіцка) попросила мене підтримати її. А в цьому році просто уважно читала "Лови Момент" і вирішила спробувати себе. Перемагала і брала участь багато де, але ще в шкільні роки. Після вступу в університет стала менше приділять цьому час.


Ти дізналася про свою перемогу 20 грудня 2011 року в книгарні «Є», де відбувалося нагородження учасників? Чи тобі заздалегыдь повідомили?
Я дізналася безпосередньо на церемонії нагородження. Організатори до останнього тримали все в таємниці. Перемога для мене стала приємною несподіванкою. Адже учасників було багато, навіть не думала, що помітять з усього загалу (участь в конкурсі брали дуже досвідчені поети, за спиною яких не одна перемога).
На конкурс було подано майже 500 заявок. Чим, на твою думку, ти завоювала симпатію у журі?
Чим могла завоювати? Не знаю. Фортуна, мабуть. Щось в такому ключі. Подавала твори несхожі, кардинально різні. Може, цим і підкупила.
Якою була атмосфера на врученні нагород і чи читала ти свої твори перед журі та своїми суперниками?
Як на мене, всі почували себе комфортно, можливо, трішки хвилювалися. Після оголошення переможців ми читали свої твори. Журі ділилося своїми думками та враженнями, іноді критикували твори, але здебільшого робили компліменти.
Чи була ти знайома зі своїми суперниками і хто з них, на твою думку, мав всі шанси на перемогу? Якщо є конкретна людина, то чому саме вона?
Я була знайома тільки з Ігорем Астапенком (Word Kicker), про декого з фіналістів чула. Власне, я і не сподівалася на свою перемогу, адже серед колег-поетів були лауреати численних поетичних змагань.
Що тобі подарували і які запропонували перспективи щодо твоєї твоєї подальшої творчої діяльность (можливо, якісь публікації в літ. журналах)?
Всім переможцям подарували книги від видавництва «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» і дипломи.Як таких пропозицій щодо публікацій з боку журі не було, можливо, це і на краще.
Що надихає на написання віршів? Ти навчаєшся на ІІ курсі спеціальністі літературна творчість, чи допомагають тобі здобуті знання у твоїй творчій діяльності?
Мене надихає все, хоча останнім часом натхнення у стандартному розумінні у мене не було, лише випадкові спалахи. Написання вірша для мене починається з якоїсь однієї фрази, мною почутої, прочитаної, або придуманої. А моя спеціальність іноді навіть допомагає у цій справі.
Ти будеш знову брати участь в "Турнірі поетів"? Порадь майбутнім учасникам, як перемогти в конкурсі?
Я думаю, що братиму участь і в ІІІ етапі конкурсу «Турнір поетів», просто цікаво буде себе порівняти з учасниками наступного року. Секретів перемоги нема, але ви обов’язково вірте, що вже здобули її, бо в цьому конкурсі можливо все.

Інна Коломисюк 

Немає коментарів:

Дописати коментар