28 лют. 2012 р.

Солодкий смак флешмобу: 24 години українською


Давайте пограємо у гру під назвою «гуртом і мову легше вчити».


Що для цього потрібно?

«Інформаційний привід»: День рідної мови, що святкується в усьому світі 21 лютого. Кілька надзвичайно активних організаторів, майже півтори сотні кольорових поліграфічних браслетів та значків, пакетик з цукерками (для заохочення та «знеболювання», пам’ятаєте, як в дитинстві після уколу у дитячого лікаря) та більш ніж півтори сотні бажаючих популяризувати рідне слово. Правило лише одне: протягом 24 годин (1440 хвилин, або ж 86400 секунд) розмовляти українською з усіма, до кого ти звертаєшся чи хто звертається до тебе.
 Нічого не забули? А, ні: ще обов’язкова умова – посмішки та доброзичлива атмосфера.


Готові? На старт! Увага! Руш!

Солодкий присмак флешмобу привабив до акції не лише «цільову аудиторію», якою визначили студентів-білінгів, а й тих, хто завжди розмовляє виключно українською. Вони також із задоволенням наліплювали на одяг сині «24-годинки» та їли цукерки, демонструючи солідарність з учасниками.


Це створило певні складнощі для організаторів, коли виникла потреба підрахувати загальну кількість випробуванців. Проте, таким виглядом справи члени Студентського парламенту виявились навіть дуже задоволеними, адже це якнайбільш добре свідчить про те, що їхня робота не була марною. «Вже за кілька годин з 120 значків-браслетів не лишилось жодного», - поділилась із нами організатор події Яна Сабляш.


Цукерки цукерками, але і про інтелектуальне також не забули. Учасники акції мали змогу буквально дослідити стіни рідного інституту в пошуках підказок і завдань квесту, і перевірити себе на знання української фразеології у вікторинах, а потім отримати нагороди за найгарніший плакат, присвячений мові, яку вивчають.


Для скептиків, до яких належали  і самі автори до того, як поспілкувався з учасниками, можна одразу сказати, що зерно українізації впало у родючий грунт:


Олександра Мавка, учасниця експерименту «24 години українською»:

Дякую за акцію! Ледь не вперше в житті розмовляла з мамою українською, хоча вона глузувала і чинила опір =) коханому сподобалась моя мова і він запропонував зробити один день на тиждень - суто український =)


Хід подій та відгуки викрили цікавий факт: для декого участь у мовному експерименті була «імунітетом» від негативної реакції російськомовних батьків та друзів. Іншими словами, вплив оточення на людину є настільки сильним, що вона боїться переходити на українську, боячись осуду з боку кола спілкування поза університетом.


Марина Головньова, учасниця експерименту «24 години українською»:

З батьками по телефону було говорити важко. Вони не здивувались, адже я пояснила, що беру участь в експерименті. Але було важко говорити українською в той час, як вони не перейшли з російської. Це було найважчим моментом: не перейти за звичкою на російську мову, коли чуєш її від співрозмовника.


Для тих, хто не встиг долучитися до акції в цьому році, організатори обіцяють продовження через рік. Але якщо ви не хочете чекати аж 365 днів – все в ваших руках. Ваші особисті 24 години українською цілком можуть бути вже завтра.


Дар’я Ігнатенко, Катерина Чередничок

1 коментар:

  1. Друзі на хороший день, Мене звуть Анна Андреева від Укаріан, Я медичний лікар професійним хірургом, я 45 років, уважно прочитав свідчення мого реального життя Як я відновив свою колишню любов протягом двох днів з свічками Написання молитви, у мене є хороші наміри, щоб поділитися добрими новинами тут, тому що я знаю, що ця інформація допоможе комусь читати це прямо зараз зцілює розбите серце і відновити втрачені любовні відносини протягом двох днів. Моє перебування може бути схожим, я одружився з Антоніо протягом чотирьох років, минулого місяця він розірвав зі мною, я зробив все, щоб повернути його, щоб любити мене, але все, що я був марним, я хотів, щоб він так сильно повернувся Тому що у нас було два маленьких дітей разом, і я люблю його так сильно, що я не можу жити без нього, я попросив його з усім, я обіцяв, але він відмовився. Я пояснив свою проблему до свого співробітника, вона є моїм кращим другом, і вона порадила мені зв'язатися з вагою любові правопису, який може допомогти мені заклинатися любов, але я такий, хто ніколи не думав, що написана любов, яка існувала або могла працювати, у мене не було Вибір, крім того, щоб спробувати, я надіслав електронну пошту на адресу електронної пошти для контакту з орфографічним каналом, яку вона дала мені і кілька монітів після того, як я отримав відповідь. Доктор Алаба сказав мені, що він може допомогти мені отримати чоловіка назад, це не було проблемою буде добре до трьох робочих днів, я тримав близький очі на всі його інструкції щодо того, що робити в моєму домі під час любовної орфографічної молитви в середині ночі. Алаба виступила на орфографічному сегменті любові і напрочуд, другий день був близько 06:00. Мій чоловік подзвонив мені на мій мобільний телефон, я був настільки здивований, тому що мій чоловік відмовився зателефонувати мені і не послав мені текст за останні три тижні, раптом він покликав вибачитися мені, і він сказав, що він приходьте додому, щоб відвідати мене і мої діти найближчим часом. З цього першого дня він назвав мене, він кал привів мене і покликав мене кожен день, сьогодні він назвав Алінта за телефонний дзвінок, і він знову сказав, що він так шкода за все, що сталося, що він хотів, щоб я пробачив і повернувся до нього як партнер любові, що він так любить багато. Я такий щасливий, і до цього дня ми почали жити щасливо разом, як одна сім'я. Моя глибока подяка йде доктора Алаба за його обдаровані повноваження, щоб відновити розбитий шлюб і повернути партнера на екс-любові протягом двох днів, щоб заклинати молитву, яка працює. Я щиро рекомендую йому будь-кого, хто шукає термінової реставрації любові (dralaba3000@gmail.com) або ви можете зв'язатися з ним threoght його WhatsApp / Viber з його номером телефону: +2349039885856

    ВідповістиВидалити