28 лют. 2012 р.

Поділись теплом!

            «Твоя доброта – це універсальний подарунок кожному» – такий напис ми могли прочитати на листівках, які роздавали усміхнені дівчата 17 лютого в парку імені Тараса Шевченка.     
            Так розпочався для кореспондентів «Абзацу» і ще для багатьох громадян Києва ранок… Спочатку на наші очі натрапили дві гарненькі дівчинки з чарівними посмішками, які дуже наполегливо просили випити смачного чаю, ще й давали цукор і серветки (як бонус). Отакий сервіс в День доброти. 

            Нашому кореспонденту дуже пощастило: вона відволікла їх на декілька хвилинок від вельми цікавого заняття  і поспілкувалася. Таня й Олена – волонтери, працюють на радість людям, за їхні посмішки. Дівчатам дуже приємно дарувати радість і краплинку доброти оточуючим. Таня студентка, а Олена вже працює, та дівчатам це не завадило в морозний ранок вибратися до парку.      





       Спочатку, як засвідчують юні особи, люди неохоче приймали безкоштовний чай, ніби боялися чи не вірили, що зігрітися можна задарма. Хтось скаржився на «нероб», ледь не вдаючись до крику чи лайок, та згодом серця прохожих розтанули і всі з задоволенням пили гарячий напій, їли смачне печиво. А ще перехожі могли дізнатися про акції, які проводилися в цей день, і просто ставали добрішими. 


      Ще можна було зустріти двох кремезних хлопців з плакатом «Я буду обійматися». Ми обіймалися декілька раз і це було круто!!! Атмосфера була настільки  позитивною і приємною, що незважаючи на холод і ранок, ми і всі прохожі посміхалися,  і в наших очах горів вогонь тепла та доброти… Свято привернуло увагу не тільки людей в парку, але й тележурналістів. Вони ходили зграями за кожним хто брав чай та печиво, чи просто зупинявся послухати про акцію. Та згодом людей ставало все більше, і на  жінок з мікрофонами та на дядів з камерами ніхто не дивився, не соромився.
Головний організатор Дня прояву доброти в Києві Юрій Глушаков, залишився задоволений заходом: «Люди ду-у-уже охоче відгукнулись на доброту і дуже охоче допомагали. А це для мене і для всіх інших головний показник. Лякались люди тільки в тих місцях, де було ЗМІ :)». Також він нарікає на безвідповідальність спонсорів, які в останній момент відмовилися допомогти в наданні необхідних для проведення акції ресурсів (поліграфії, чаю, печива тощо). Проте власними силами все вдалося владнати й наступного року планується провести таку ж саму акцію, проте в більших масштабах.
У Києві подібне святкування проводиться вдруге, але вже встигло набути популярності і підтримки з боку небайдужих людей. Вперше День доброти відсвяткували у Вінниці ще в 2010 році. Через рік святкування вже відбувалось у 20 містах України, в тому числі і в Києві. Як розповіла нам одна з організаторів, основна мета проекту – довести людям, що вони здатні робити добро. Також, окрім роздачі чаю, ще відбуваляся:
- організація «фрі-маркету», де кожен може віддати якісь свої речі іншим людям;
-поїздки в дитячі будинки Києва;
- збір книг для дитячих будинків;
- 18 лютого в клубі Big Ben відбувся благодійний рок-концерт груп «День Захисту Дітей», «With My Plastic Friend!» та «YouCrane». Виручені кошти будуть передані в дитячі будинки.
- завершальним етапом стала вечірка в клубі «Bionica» 21 лютого. Виручені кошти за вхід були також передані в один з дитячих будинків Києва.

            Отакий День Доброти відбувся в столиці України. Сподіваємось, що всі, хто брав участь, або просто проходив повз всю цю гіперпозитивну атмосферу, де навіть повітря мало присмак чогось солодкуватого, візьме для себе щось важливе, і День добра буде кожен день!

Ганна Підлісна, Олексій Шендрик
Фото: comments.ua

1 коментар:

  1. Друзі на хороший день, Мене звуть Анна Андреева від Укаріан, Я медичний лікар професійним хірургом, я 45 років, уважно прочитав свідчення мого реального життя Як я відновив свою колишню любов протягом двох днів з свічками Написання молитви, у мене є хороші наміри, щоб поділитися добрими новинами тут, тому що я знаю, що ця інформація допоможе комусь читати це прямо зараз зцілює розбите серце і відновити втрачені любовні відносини протягом двох днів. Моє перебування може бути схожим, я одружився з Антоніо протягом чотирьох років, минулого місяця він розірвав зі мною, я зробив все, щоб повернути його, щоб любити мене, але все, що я був марним, я хотів, щоб він так сильно повернувся Тому що у нас було два маленьких дітей разом, і я люблю його так сильно, що я не можу жити без нього, я попросив його з усім, я обіцяв, але він відмовився. Я пояснив свою проблему до свого співробітника, вона є моїм кращим другом, і вона порадила мені зв'язатися з вагою любові правопису, який може допомогти мені заклинатися любов, але я такий, хто ніколи не думав, що написана любов, яка існувала або могла працювати, у мене не було Вибір, крім того, щоб спробувати, я надіслав електронну пошту на адресу електронної пошти для контакту з орфографічним каналом, яку вона дала мені і кілька монітів після того, як я отримав відповідь. Доктор Алаба сказав мені, що він може допомогти мені отримати чоловіка назад, це не було проблемою буде добре до трьох робочих днів, я тримав близький очі на всі його інструкції щодо того, що робити в моєму домі під час любовної орфографічної молитви в середині ночі. Алаба виступила на орфографічному сегменті любові і напрочуд, другий день був близько 06:00. Мій чоловік подзвонив мені на мій мобільний телефон, я був настільки здивований, тому що мій чоловік відмовився зателефонувати мені і не послав мені текст за останні три тижні, раптом він покликав вибачитися мені, і він сказав, що він приходьте додому, щоб відвідати мене і мої діти найближчим часом. З цього першого дня він назвав мене, він кал привів мене і покликав мене кожен день, сьогодні він назвав Алінта за телефонний дзвінок, і він знову сказав, що він так шкода за все, що сталося, що він хотів, щоб я пробачив і повернувся до нього як партнер любові, що він так любить багато. Я такий щасливий, і до цього дня ми почали жити щасливо разом, як одна сім'я. Моя глибока подяка йде доктора Алаба за його обдаровані повноваження, щоб відновити розбитий шлюб і повернути партнера на екс-любові протягом двох днів, щоб заклинати молитву, яка працює. Я щиро рекомендую йому будь-кого, хто шукає термінової реставрації любові (dralaba3000@gmail.com) або ви можете зв'язатися з ним threoght його WhatsApp / Viber з його номером телефону: +2349039885856

    ВідповістиВидалити