28 лют. 2012 р.

Китай і джаз

Чи пам’ятаєте ви заставку до серіалу «Десяте королівство»? Той чарівно-містичний і легкий вступ до казки, в якому все без виключення обіцяє подорож до світу мрій. Так-от, такою солодкою обіцянкою і найдивовижнішим відкриттям у світі музики став для мене китайський джаз.
        Ще на початку лютого, в один із тих промерзлих вечорів, в концертній залі Київської консерваторії настала весна. На сцені джаз-бенд з гучною назвою «Золотий Будда», а в залі – десятки охочих до нових вражень і відчуттів. Весна якимось чином виходила з музичних інструментів, вона огортала слухачів, й, уквітчані чарівними думами, вони більше не відчували плин часу.
     Джазовий гурт з 5 виконавців створив атмосферу творчості і безсоромно маніпулював свідомістю своїх слухачів. Це була подорож до Літнього імператорського палацу, і – запевняю вас – я бачила, як розквітали в ньому сади, як він зникав і з’являвся знову. Десятки, сотні образів кружляли в моїй голові, і важко було вчепитися й затримати хоча б один, настільки вони були легкі і неслухняні. Вражала імпровізація. Немає сумнівів, що кожен із членів гурту з легкістю упорався б із сольним концертом. Але сама пані Довершеність потребує від цих музикантів спільних зусиль.
         Концерт відбувся за сприяння Міністерств культури України та Китаю. Це своєрідний подарунок Пекіна Києву на честь Свята весни, китайського Нового року, а також чудовий спосіб відсвяткувати 20-річчя встановлення дипломатичних відносин між нашими країнами. І ось воно – єднання народів. На рівні чуттєвої музики, а не у звітах після проведення міжнародних конференцій.
         Час пролетів непомітно. Аплодували стоячи, благаючи «на біс». І та остання, «позаконцертна» композиція змінила, вже остаточно, мої уявлення про джаз. Якби вдалося помістити хоча б малесенький фрагмент тих мелодій у слово, то в цьому слові ожила б Душа світової гармонії.
Тож, дорогі читачі, слухайте джаз і зустрічайте весну.
Анастасія Кучинська

1 коментар:

  1. Привіт друзі, мене звуть Анна Андреева. Я тут, щоб поширити хороші новини до нужденних. Я був пригнічений, коли моя дружина залишила мене через іншу людину, тому що я попросив перестати працювати, тому що я мав рак, і я зламав. Вона забрала свою єдину дочку, тому мій єдиний варіант повинен був померти, я намагався зателефонувати їй, але вона ігнорувала мене, я послав свої текстові повідомлення, і раптом вона відповіла мені і сказала, що я не закликаю або не посилаю її більше, тому один день Я ввійду зв'язатися з моїм другом на Facebook, і я по поясувався йому все, і він сказав мені, що він мав ті ж проблеми раніше, познайомила мене за заклинання для магії, що називається Doctor Alaba, надіслав мені свій особистий лист, і я зв'язався з ним через [ dralaba3000@gmail.com], і він відповів мені швидко, я пояснив йому проблеми, і він сказав мені не турбуватися, що він зробив це так багато людей, які ніколи не вірили в магію, але я помилявся, щоб спробувати переконати його 24 години магія і вилікувати мене раку і знайдіть мені кращу роботу, і раптом він послав мені ліки за його хворобу, я тільки взяв його на 2 дні, і я був вільний. На наступний день я не міг повірити в мої очі, хтось постукав на мої двері, і я не чекав нікого в той день, раптом це була моя дружина, яку я закричав, і я не міг витримати це, я молився і попросив прощення, я відразу ж негайно Отримав дзвінок від моєї компанії, де я працював протягом багатьох років, і я був підвищений на посаду директора компанії Paragon Company у США, будь ласка, допоможіть мені подякувати доктора Алаба за відновлення все, що я втратив, ви також можете зв'язатися з ним через WhatsApp / Viber з його номером телефону: +2349039885856.

    ВідповістиВидалити