27 жовт. 2013 р.

І до ранку твої пісні у наших головах…

У період з 7 по 20 жовтня усіх студентів КНУ ім. Шевченка, від молодших і до старших, згуртувала спільна справа – збір речей для діток з розумовими вадами Кмитівської загальноосвітньої школи-інтернату. А нагородою для учасників стали не лише усмішки радісних хлопчиків та дівчаток, а й концерт випускниці нашого університету – Даші Суворової.

Приготування до концерту почалися ще майже вранці 17 жовтня, а вже до 19 години було встановлено сцену та лавку для збору речей. Гучна музика обійняла студмістечко своїми ніжними нотами, яскравість софітів підморгувала літакам, які пролітали мимо, усе кликало на концерт. 
Від такого неймовірного голосу Даші по шкірі йшли мурашки, а все від того, що вона співає про нас нинішніх, а в неї це в минулому - 312 кімната десятого гуртожитку, парк, двоє закоханих, пісні, все нові й нові рядочки. І кожна творча людина, уявляла в образі Даші себе, адже лише спіймавши жовтий кленовий листок удачі, можна дійти до здійснення своєї мрії. А я згадую той момент, який чомусь ніяк не виходить у мене з голови. Колись у 9 класі я йшла додому після складання іспиту, а з будинку сусідки грала пісня Даші… І я тоді ще навіть і мріяти не могла про те, що через кілька років я стоятиму тут, на її концерті. Люди, мрії здатні збуватися, головне – не чекати від життя більшого, тоді кожен момент буде великим.
Після концерту Діана Абдулаєва – Голова Соціального департаменту СПУ КНУ ім.. Шевченка, зробила ще один сюрприз – нагородила найактивніших благодійників. Третя сходинка дісталася біологам, друге місце – механіко-математичному факультету, а переможцями стали історики. Вони й отримали кубок, а також грамоти.
Я вкотре впевнилася, що студмістечко КНУ ім.. Шевченка, дійсно, круте місце з крутими людьми та атмосферою. Дякую тобі, доле, що закинула мене осіннім вітерцем саме сюди, в те місце, де зараз твориться історія нашої країни.






Таня Жеребчікова 

Фото взяті з http://vk.com/dobrodiisuvorova

Немає коментарів:

Дописати коментар