Щоб стати класиком, треба спочатку пройти стадію «невизнаного сучасниками митця». Люди не хочуть або не вміють розуміти модерний живопис, вважаючи популярні авангардизми - нонконформізми деградованими течіями. Проте художники навіть не думають продовжувати творити згідно з класичними зразками, створюючи новий арт-простір.
Критики, митці та ЗМІ вже закінчили обговорювати скандал в «Мистецькому арсеналі» на виставці «Велике і величне»: робота художника Володимира Кузнєцова
про корупцію і зло світу цього була зафарбована генеральним директором музейного комплексу Наталією Заболотною, яка в свою чергу назвала це гарним словом «перформанс». І поки вони один одного звинувачують, а журналісти не хочуть слідкувати за подробицями, рекомендуємо вам сходити на цю виставку, що присвячена 1025-річчю Хрещення Русі та на власні очі оцінити велике і величне.
Зміна експозиції відбулася і в Національному художньому музеї, яка через двадцять років нарешті поповнилася роботами двадцятого сторіччя. До восьмого вересня буде діяти виставка «Перегони з часом: Мистецтво 1960-х — початку 2000-х років», де представлено більше ста робіт, які є ніби продовженням постійної експозиції.
Проте не лише картинами вирішили дивувати куратори виставки: глядачам буде запропоноване до перегляду відео Івана Світличного, що триває 24 години. Якщо ж вам не подобається сучасне мистецтво, тоді до вашої уваги представлено 40 тисяч робіт на постійній експозиції, серед яких ви точно впізнаєте картини, які треба було візуально вивчити на зовнішнє незалежне оцінювання.
Якщо ви не цікавитеся монументальним мистецтвом, то мати уявлення про його стан в Україні треба. Тому після пар біжіть не в гуртожиток, а в галереї та музеї. Самовдосконалюватися.
ПОЛИЧ ЄЛИЗАВЕТА
Фотографії ПОЛІНИ ДРАЧ
(з «Мистецького арсеналу»)
Немає коментарів:
Дописати коментар