27 черв. 2013 р.

Сесійні казуси



Сесія… Які змішані  почуття викликає у нас це слово. І радість, і сум, і страх… Адже це не лише безсонні ночі, шпаргалки, ксерокси, конспекти, а й багато чого веселого. І часто різноманітні казуси з нами трапляються саме на екзаменах, хоча б здавалося, що немає нічого серйознішого і відповідальнішого за складання іспиту. Про такі незручні ситуації як те, що у нас інколи впадають шпаргалки, ми забуваємо ім’я викладача і запізнюємося на іспит я не кажу, бо й бувають моменти цікавіші. І саме про останні з них розповіли нам студенти нашого інституту.




Оля Тур, 4 курс, «англійська філологія».
Це було на літній сесії ще на першому курсі. Коли я перед іспитом прасувала те, що мала вдягати, то досить сильно попеклася, а коли їхала вже на іспит у маршрутці, то у мене вкрали гаманець з грошима і студентським. Сам іспит я вивчила, і білет, який мала відповідати, я знала. Але як тільки я сіла перед викладачкою, щоб відповідати, то розплакалася, через все, що зі мною сталося за день,  а вона ніяк не могла зрозуміти чому я плачу.


***
Це трапилося  перед якимось заліком. Я готувалася важко і довго – всю ніч. Перед заліком я практично не спала  і сонна поїхала у ВУЗ. Там помилилася аудиторією і зайшла не те, щоб просто до іншої групи, а до групи курсантів, які в нас навчаються. Зайшла, сіла і аж потім зрозуміла, що це не мій викладач.


Олена Мартинюк, 2 курс, «слов’янська філологія» 
В мене був казус під час іспитів і якби до них. Без мого відома, з 5 предметів на вибір мене записали чомусь на 4 (хоча потрібно було на 2!!)тому мене викликали на кожен залік.. Таким чином на іспитах мене відправили у деканат, тому що бали, які мені виставили з одного предмету не виставили у відомість, тому що я була ніби-то ще й на іншому... От така біда… Довелося ще й після сесії бігти у червоний корпус в пошуках викладача, щоб той виставив мої бали, а то б стипендії не було б.


Ася Коваленко, 4 курс, «українська філологія»
Одного разу на іспиті з української мови в  Козленко І. В. викладачка мене оцінила ще перед тим, як я  відповідала. Справа в тому,  що вона мені поставила трійку в залікову книжку замість іншої дівчинки, яка здала іспит вже. Довелося скористатися коректором)))


Саша Мальована, 2 курс, «українська філологія»
Приходжу я якось на іспит з історії України. Нічого не знаю. Викладач – звір, на модулях за моргання міг роботу забрати і більше не дати можливості її перездати. В загальному, настрій був просто супер. Сиджу. Заходить. Віддаємо йому заліківки і він починає дивитися… І тут з моєї залікової книжки випадає 25 коп. Реакція Юрія Володимировича: «Мальована… А що це за взятки?! А?!» Напевно, дана сума й справді затьмарила йому розум, так як потім він вийшов і дав всім списати, а мені просто поставив хорошу оцінку.



Опитування: Шевчик Христя

Немає коментарів:

Дописати коментар