19 черв. 2013 р.

Дешеві продукти швидше стають лідерами на споживчому ринку, або історія Кока-Кола


Великий бізнес – це велика відповідальність і ще більша заздрість. Яких легенд тільки не складають про McDonalds Corporation і The Coca-Cola Company! Про останню поширені легенди про те, що їх флагманський напій використовувався як медикамент від нервових розладів, та насампочатку був зроблений з листків коки (так-так, тої самої з якої роблять кокаїн!) і горіхів коли, а воду фірма використовує «з-під крану». До того ж, існує безліч теорій про секретний секрет виробництва і смаку напою, який неймовірно засекречений. Ми вирішили переконатися особисто в достовірності інформації, взявши з собою декілька сумнівних статей про компанію.
На єдиний в Україні завод, де виробляють Coca-Cola та інші напої компанії, можна потрапити за попереднім записом (ми дізналися про це від JCI Youth і, власне, поїхали з ними). Годинна екскурсія безкоштовна, заплатити треба лише за проїзд (завод знаходиться за Броварами). Спочатку нас запросили до музею, розказали історію створення компанії та напоїв, які вони виробляють (серед них Coca-Cola, Fanta, Sprite, Nestea, Schweppes, BonAqua, Gladiator, Burn, соки Rich та Добрий). Як виявилося, ніякого секретно засекреченого секрету інгредієнтів Coca-Cola немає, адже напій завжди проходить різноманітні перевірки, тому завод повинен звітуватися про склад, у який входить артезіанська вода (на території ви зможете побачити, де її добувають), український цукор, вуглекислий газ та концентрат, що складається з безлічі продуктів (працівник заводу сказав, що екологічно-чистих, проте які саме продукти він не знає). Власне секрет полягає у пропорції цих загадкових інгредієнтів.
Далі нас повели в місце, де виробляється Coca-Cola і BonAqua, показали, як робляться етикетки. Нас водили виробництвом, проте виробництво стоїть!!! Ця подорож була радше теоретичною, лише підкріпленою фразами на кшталт «тут змінюється папір, тому поки що механізм не працює». Наприкінці екскурсії нам дали газований напій і подарували спільну фотографію розміру А4 у великій рамці.
Навіть незважаючи на те, що виробництво, на диво, нічого не виробляло, екскурсія була чудова! Працівник заводу охоче відповідав на поставлені питання, тому всі залишилися задоволеними. Про достовірність почутої інформації не варто говорити хоча б тому, що її було мало. 
Колою я ніколи не захоплювалася, після екскурсії тим паче не буду. Для мене ця компанія цікава, перш за все, своїми досягненнями на ринку, аніж продуктом. Тому, якщо буде можливість відвідати їх завод - неодмінно скористайтеся нею, та вивчіть історію успіху лідера: можливо, знадобиться!




Текст та фото - Полич Єлизавета


Немає коментарів:

Дописати коментар